onsdag 23. mars 2011

nye armbånd på strikk!


Armbånd i metall på strikk, nydelig... pris 250,-
solgt

tok et bilde av armbåndet før jeg festet det sammen!

noen detaljer

neste armbånd, metall på strikk, også dette 250,-
solgt, kan lage lignende!

noen bilder også her fra før jeg knøt strikken sammen

siste armbånd glemte jeg ta bilde av etterpå, men dette er et bibel værs, det står;
my beloved is mine and i am his song of solomon 2:16 (lit usikker på 2116 eller 2:16, vanskelig å se... også dette koster 250,- solgt!

noen detaljer!


4 kommentarer:

  1. Så fine armbånd! Disse kommer til å selge masse!!!

    SvarSlett
  2. Å så fine armbånd , Smykkeline har helt rett de der kommer du til å selge mange av :D Bare lekkert var det <3

    SvarSlett
  3. åååh , de var rå lekre !!! =0)

    Kan jeg få spørre hvor du har handlet ? hihi..
    Fått helt dilla på sliders , men synes ikke det er så mye av det på markeder. De jeg har har jeg kjøpe hos beadaholique :)

    SvarSlett
  4. my beloved is mine and i am his nyyyydelig :)

    SvarSlett